Street spring
Witajcie! Czas leci nieubłagalnie szybko, ani się obejżałam a tu minęła połowa marca. 
Wiele się przez ten miesiąc u mnie wydarzyło: praktyki, praca i możliwość modelingu. 
Grafik napięty na maxa, ale lubię jak się dużo u mnie dzieje:) 
Dziś pomimo słabej pogody udało nam się zrobić parę fotek. Zestawienie jest dość proste, ale dzięki mocnym akcentom staje się o wiele ciekawsze. Nigdy nie miałam cygaretek, dlatego zdecydowałąm się na ich zakup. Przekonał mnie intensywny kolor. W ostatnim czasie chodzą za mną t-shirty z nadrukami oraz hit tej wiosny, czyli kabaretki, dlatego też nie mogło ich zabraknąć w tym zestawie.              Jeżeli jesteście ciekawi zdjęć z sesji w której byłam modelką to zostawcie komentarze:) 


















t-shirt:Bershka
cygaretki:H&M
bomberka:Benetton
buty: Cropp

Komentarze

  1. Spodnie idealnie dopełniają całą stylizacje :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super look! Niby prosty, a jednak pełen energii :)
    Pięknie Ci w takich "żywych" kolorach ♥

    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co najważniejsze dobrze się w nich czuję :) dzięki:)

      Usuń
  3. Świetna stylówka, lubię takie żywe kolory ;) Jest taka amerykańska, kojarzy mi się z latami 80. w USA, jeszcze ta ściana przypomina mi amerykańskie domy hehe ^^
    Mogłabyś mi podać swój email, chcę do Ciebie napisać ? :D albo napisz do mnie- rzepkasarah@gmail.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale ślicznie wyglądasz<3 super spodnie, buty i ta kurteczka<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomberki robią szał, Ty wybrałaś mega oryginalna i ciekawa która idealnie pasuje do butów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowałam się własnie na nią ze względu na jej orginalność:)

      Usuń
  6. Podobają mi się spodnie, kolor mają świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Te metaliczne buty i kurtka dodają moooocy ! :D

    Pokazuj nam tą sesję swoją :D jesteśmy ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za te słowa <3 sesja na pewno się pojawi tylko czekam jeszcze na resztę zdjęć:)

      Usuń
  8. Idealne połączenie kurtka mega:) A spodnie musze takie kupić:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana <3 w takim razie czekam na Twoją stylizację :)

      Usuń
  9. Świetne są te metaliczne dodatki, bardzo mi się podoba.
    Zapraszam do mnie

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, widzę że korzystasz już z nowego szablonu blogera:) Też je przeglądałam ale coś nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz super! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. dużo się u ciebie dzieje! :) stylizacja super,kurtka jest genialna <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kurtka jest wspaniała do tego te buty <3
    http://konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz